Svar

Postat av: 1: gillar du någon just nu?
2: Har du många bästa vänner?,  3: Ett ord som beskriver dig?

1. Kanske. 2. Ja, jag har många vänner som står mej nära 3. Trött kanske haha?
Postat av: Vad gillar du att göra?

Kompisar och skola tar upp det mesta av min fritid, annars vet jag inte :)
Postat av: S Röker du?
-
Postat av: Hur gammal är du?

14

Postat av: Bea Hur mycke får du i månadspeng? gillar din blogg <3

Tack sötis, 1400 får jag
Postat av: Nora Vad kostar hårprodukterna som du skrev om i ditt inlägg ovanför? :)

Svar: shampot 100 och balsam 100
Postat av: 1Vad brukar du ha för storlek i dina kläder? 2Var shoppar du, butiker osv?

1: Xs eller s oftast, 2: Olika men hollister, bikbok, gina, victorias secret dom vanliga
Postat av: Krökar du, isf hur ofta och har du blivit riktigt full? kram

-

Postat av: Har du strulat? Om när var första gången, och med hur många? Har du strulat med någon och ångrat det?

HAHA OMG  (a), kommer inte ihåg första gången och hur många, och JA jag har ångrat folk jag strulat med..:S
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0