Norge del 1

Jag och Isabelle åke ju till Norge förra helgen från fredags. Jag är ju halvt från Norge så hela familjen bor dära så jag och pappa skulle dit för fira min konfirmation typ och sen följde Issa med.
Så vi taggade direkt efter skolan till bilen för det tar sju timmar. Sen när vi skulle åka drivein så var det tre typ åttaåriga ungar som sa att vi var fina typ när vi satt i bilen haha, sen när vi skulle gå och hämta vatten oså typ så frågade dom om dom fick chans på oss HAHAHAHA.. så söta ♥
Sen kom vi fram runt elva så jag och Isabelle gick direkt till vårat hotellrum som var jättemysigt och gick in på nätet på våra mobiler haha. Sen somnade vi runt ett
På lördagen vaknade vi tio och gick ner i våra mjukisbyxor och åt bästa hotellfrukosten :). Sen gick vi upp och dushade och fixade oss innan vi gick ut. Vi tagga först till ett shopping centrum som låg jättenära hotellet och va dära lite sen mötte vi min kompis Alba där och åkte till BIT som har skitgoda frappuchinos  osv ♥ Sen åkte vi runt överallt och gjorde alla turistsaker som världens töntar och bombade bilder. Sen skulle vi träffa nåra på kvällen men vi orkade inte hahaha så vi låg på hotellrummet och sen gick vi och köpte massa godis och mat till oss!!
Sen på söndagen vaknade vi rätt tidigt, åt frukosten och sen fixade vi oss och så åkte vi från Oslo till dit familjen bor så åt vi massa mat och sådär och det var jättemysigt mina släktingar höll tal och jag fick massor pengar i presenter och sådära :))
Sen när allt var klart nästan gick vi och hämtade mjukiskläder i bilen och bytte om sen åkte vi hemåt vid tre typ ♥
lägger in alla bilder i nästa inläägg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0